Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Mokesčiai>Strateginis žmogiškųjų išteklių projektų valdymas plėtojant Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sistemą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis žmogiškųjų išteklių projektų valdymas plėtojant Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sistemą

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sistemos charakteristika. Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sistemos žmogiškųjų išteklių spręstinos problemos ir jų diagnostika. Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sistemos žmogiškųjų išteklių strateginio valdymo priemonės. Išvados.

Ištrauka

Žmogiškieji ištekliai šiuolaikiniame vadybos moksle laikomi organizacijos pagrindu, esminiu organizacijos elementu, nuo kurio priklauso verslo sėkmė. Žmogiškųjų išteklių – personalo valdyme svarbus aspektas yra personalo motyvavimas, kadangi tinkamai parinkus strategiją ir suderinus asmeninius kiekvieno organizacijoje dirbančio individo siekius su organizacijos siekiais galima pasiekti geriausių rezultatų.
Žmogiškųjų išteklių valdymo strategija yra visuma ilgalaikių personalo pritraukimo, panaudojimo ir išsaugojimo sprendimų, kuriais siekiama padidinti organizacijos personalo ir jo valdymo kuriamą vertę, pasirenkant tuos kiekvienos personalo valdymo funkcijos vykdymo būdus, kurie geriausiai atitinka bendros organizacijos veiklos strategijos ypatumus ir kuriuos priima bei palaiko visi organizacijoje dirbantys vadovai.
Valstybinės mokesčių inspekcijos sistemą sudaro biudžetinės įstaigos: centrinis mokesčių administratorius – Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) ir vietos mokesčių administratoriai - apskričių valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – AVMI). VMI teikia paslaugas ir konsultacijas visais mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir sumokėjimo klausimais, rengia mokesčių įstatymų komentarus, mokesčių deklaracijas ir jų užpildymo taisykles, vykdo mokesčių mokėtojų kontrolę, išieško laiku nesumokėtus mokesčius, grąžina pajamų mokesčio permokas, atlieka kitas įstatymų numatytas funkcijas.
Dabartiniu visuomenės raidos laikotarpiu Lietuvos piliečiai tikisi vis kokybiškesnio aptarnavimo, todėl yra keliami nauji reikalavimai valstybės tarnautojams. Siekiant gerinti VMI teikiamų paslaugų kokybę, valstybės tarnautojai skatinami keisti savo veiklos stilių: sugebėti dirbti komandoje, priimti sprendimus, atlikti įvairias papildomas užduotis, veiksmingai bendrauti, greičiau prisitaikyti prie pokyčių. Nuo 2009 metų sausio 1 dienos įvyko gan daug mokesčių įstatymų pasikeitimų, o tai reiškia, kad VMI valstybės tarnautojai turi ženkliai daugiau darbo, todėl vis daugiau dėmesio turi būti skiriama tarnautojų lavinimui ir kvalifikacijos tobulinimui bei jų pasitenkinimo darbu didinimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-21
DalykasMokesčių referatas
KategorijaFinansai >  Mokesčiai
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis14.95 KB
AutoriusVilma
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/DėstytojasMelnikas
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasPolitikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginis zmogiskuju istekliu projektu valdymas pletojant Valstybines mokesciu inspekcijos (VMI) sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • Melnikas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą