Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Mokesčiai>Tiesioginiai ir netiesioginiai mokesčiai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Tiesioginiai ir netiesioginiai mokesčiai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos mokesčių sistema. Tiesioginių mokesčių taikymas bei reikšmė. Žemės mokestis. Pajamų mokestis. Pelno mokestis. Paveldimo turto mokestis. Įmonių ir organizacijų nekilnojamo turto mokestis. 2004 – 2005 metų netiesioginių mokesčių įplaukų į Lietuvos Respublikos (LR) biudžetą palyginimas. Netiesioginiai mokesčiai. Akcizai. Muitai. Pridėtinės vertės mokestis (PVM). Pridėtinės vertės mokestis Lietuvoje. PVM taikymo Lietuvoje privalumai. PVM taikymo praktikoje problemos. Pridėtinės vertės mokestis užsienyje. Išvados.

Ištrauka

Pagrindinis valstybės pajamų šaltinis ir jos egzistavimo priemonė yra mokesčiai. Mokestis – tai mokesčio mokėtojui mokesčio įstatyme nustatyta piniginė prievolė, siekiant gauti pajamų valstybės (savivaldybės) funkcijoms vykdyti. Kiekviena valstybė stengiasi sukurti savitą mokesčių sistemą, kuri atitiktų jos ekonominę ir socialinę pasaulėžiūrą. Nuo mokesčių sistemos aiškumo, skaidrumo, teisingumo ir efektyvumo priklauso šalies ekonominio vystymosi tempai. Kiekvienos valstybės siekis yra kuo daugiau surinkti mokestinių įplaukų, bet taip, kad šalyje neprasidėtų ekonominis nuosmukis, infliacija, nebūtų sužlugdytas verslas. Ši problema yra aktuali nuo valstybės susikūrimo iki šių dienų. Dabartinėje Lietuvoje dar nėra pastovios mokesčių, apskaitos, audito, teisės ir pinigų sistemų. Kokios mokesčių sistemos reikia Lietuvai gali atsakyti tik ekspertai ir specialistai. Tačiau kokia ji yra šiandien - tai klausimas, kuris turėtų rūpėti kiekvienam šalies gyventojui.
Mokesčių teorijų raida parodo, kaip skynė kelią į dabartį šiandienis mokesčių esmės ir jų vaidmens supratimas. Mokesčių teorijos keitė viena kitą, plito iš vienų kraštų į kitus, nes nuo jų naujumo, pagrįstumo, praktinio įgyvendinimo ir aiškumo priklausė bet kurios valstybės egzistavimo pagrindas – mokesčių ėmimas jos išlaidoms padengti. Ir anksčiau, ir dabar mokslininkų bei ekonomistų nuomonės mokesčių politikos klausimais skiriasi, tačiau dauguma pripažįsta, kad kiekvienos valstybės mokesčių sistema turi būti kuriama: remiantis mokesčių teoriniais pagrindais, t.y. formuojama pagal mokesčių elementus, atsižvelgiant į apmokestinimui keliamus uždavinius ir kartu laikantis tam tikrų apmokestinimo principų; atsižvelgiant į šalies nacionalinius ypatumus, t.y. politines, ekonomines ir socialines sąlygas. Mokesčių įstatymų nepastovumą sąlygoja nuolat augantys valstybės finansinių išteklių poreikiai. Lietuvos mokesčių sistema yra kuriama tik dešimtmetį ir dėl to, kad ją reikia tobulinti, atrodo, jau nebesiginčijama. Pertvarkytos mokesčių sistemos realizavimas turi užtikrinti racionalų finansinių išteklių paskirstymą, ekonomikos plėtrą bei žmonių gerovę. Tai yra Lietuvos kelias į tikrą konkurencingumą ir siekis ekonominiu, o ne dokumentiniu lygiu priartėti prie Europos Sąjungos šalių.

Darbo tikslas – išsiaiškinti kokią reikšmę turi tiesioginių ir netiesioginių mokesčių taikymas Lietuvoje, taip pat kaip yra taikomas PVM mokestis užsienio šalyse.. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-24
DalykasMokesčių kursinis darbas
KategorijaFinansai >  Mokesčiai
TipasKursiniai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis91.63 KB
Autoriusigne
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŠileika
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tiesioginiai ir netiesioginiai mokesciai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 45 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Šileika
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą