Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Mokesčiai>Pridėtinės vertės mokesčio taikymo ypatumai privatiems poreikiams tenkinti ir reprezentacinėms sąnaudoms
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pridėtinės vertės mokesčio taikymo ypatumai privatiems poreikiams tenkinti ir reprezentacinėms sąnaudoms

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Privatūs poreikiai pagal PVM įstatymą. Paslaugų teikimas PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti. Prievolė apskaičiuoti PVM už prekę, paslaugą suvartotą PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti. PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti suteiktų paslaugų apmokestinimas. Atvejai kai už PVM mokėtojo asmeniniais tikslais panaudotą turtą neskaičiuojamas pardavimo PVM. Labdaros ir paramos apmokestinimas PVM pritaikant privačių poreikių tenkinimo nuostatas. Reprezentacijos sąvoka. Reprezentacinių sąnaudų apmokestinimo principai pagal PVM įstatymą. Reprezentacijos priemonių pirkimo PVM atskaita. Reprezentacinių sąnaudų pripažinimas. Reprezentacinėms sąnaudoms priskiriamos išlaidos. Reprezentacijos sąnaudų dokumentavimas. Reprezentacijos sąnaudų pripažinimas, dokumentavimas finansinėje apskaitoje. Reprezentacinės dovanos, prizai. Reprezentacinės išlaidos nelaikomos dovanų dovanojimu (prekių suvartojimu PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti). Nemokamas prekių pavyzdžių atidavimas bandymams, tyrimams nelaikomas prekių suvartojimu PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti. PVM apmokestinamų dovanų apmokestinamosios vertės nustatymas. Nemokamas prekių pavyzdžių atidavimas bandymams, tyrimams nelaikomas prekių suvartojimu PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti. Neatlygintinas prekių atidavimas nelaikomas PVM apmokestinamu prekių tiekimu už atlygį. Kaip susigrąžinti užsienio valstybėje sumokėtą PVM?. Išvada.

Ištrauka

Pagal Pridėtinės vertės mokesčio įstatymą, PVM imamas nuo visų prekių gamybos ir paslaugų teikimo procese sukurtos pridėtinės vertės ir importuojamų prekių.
Šio darbo tikslas – surinkti ir apibendrinti informaciją apie pridėtinės vertės mokestį ir iškilusias problemas privačių poreikių , reprezentacijos apmokestinimo klausimu.
Pridėtinės vertės mokestis (PVM) – vienas bene plačiausiai pasaulio mokesčių sistemoje naudojamų netiesioginių mokesčių. Pagal savo esmę PVM yra toks mokestis, kuriuo apmokestinamas įvairių prekių tiekimas bei paslaugų teikimas. Iš veikiančių mokesčių PVM – perspektyviausias, tačiau jo tobulinimui dar reikia skirti nemažai dėmesio ir pastangų, nes jį taikant iškyla daug problemų, kurias pabandysiu aptarti savo darbe.
PVM pagalba surenkama apie 50 % nacionalinio biudžeto. Kadangi pridėtinės vertės mokestis yra pagrindinis šaltinis formuojant biudžetą, todėl jo reikšmė yra daug didesnė nei kitų mokesčių, o problemos – svarbesnės. Dėl šios priežasties ši tema yra ytin aktuali ir naudinga.
Kiekviena įmonė, vykdydama savo veiklą, patiria daug ir visokių išlaidų. Vienos iš jų įvardijamos kaip išlaidos susijusios su privačių poreikių tenkinimu. Tai gali būti paslaugos ar prekės , kurios turi atitikti tam tikrų įstatymų nuostatas. Šiame darbe apžvelgsime PVM taikymo reprezentacines ir privatiems poreikiams tenkinti išlaidų ypatumus. Daugiausiai , rašydama šį darbą , rėmiausi PVM įstatymų komentarais, straipsniais , kitų autorių mintimis , nes pati patirties šioje sferoje neturiu. Darbe paaiškinama, kokiais atvejais apmokestinamojo asmens, PVM mokėtojo, verslo tikslais verslo partneriams įteiktos dovanos, potencialiems pirkėjams atiduotos neatlygintinai prekės bei nemokamai atiduoti prekių pavyzdžiai nelaikomi prekių tiekimu už atlygį, todėl neapmokestinami PVM. Taip pat paaiškinama, kada toks neatlygintinas prekių išdalijimas laikomas suvartojimu PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti, t. y. PVM apmokestinamu prekių tiekimu.
Daug įmonės išlaidų patiria norėdamos užmegzti naujus verslo ryšius su potencialiais įmonės produkcijos ar paslaugų pirkėjais, investuotojais ir kitais asmenimis, galinčiais turėti įtakos, ieškant naujų ar gerinant ir plėtojant jau esamus verslo ryšius. Reprezentacinės sąnaudos patiriamos konkrečių asmenų (pvz., verslo partnerių) naudai, siekiant sukurti įmonei palankius verslo ryšius.
Tokių sąnaudų nereikia tapatinti su reklamos sąnaudomis, kurios skirtos visai rinkai ir patiriamos ne siekiant sukurti ryšius su konkrečiais asmenimis, bet keliant įmonės prestižą ir garsinant jos vardą.
Reprezentacinės sąnaudos yra pripažįstamos ribojamų dydžių leidžiamais atskaitymais, tai yra, skaičiuojant pelno mokestį, iš įmonės pajamų gali būti atskaityta ne daugiau kaip 75 procentai reprezentacinių sąnaudų
Pagal Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 8 straipsnio nuostatas PVM apmokestinamu paslaugų teikimu už atlygį laikomas ir paslaugų teikimas PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti. Laikoma, kad buvo suteikta paslauga PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti, kai kitam asmeniui neatlygintinai suteikiama teisė laikinai pasinaudoti PVM mokėtojo nuosavybės teisės objektu. Ši nuostata taikoma tik tuo atveju, jeigu suteikto naudotis nuosavybės teisės objekto ( jeigu pasigamintas, – jam pasigaminti sunaudotų prekių ir paslaugų) pirkimo arba importo PVM ar jo dalis buvo PVM mokėtojo įtraukta į PVM atskaitą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-04
DalykasMokesčių kursinis darbas
KategorijaFinansai >  Mokesčiai
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai29
Dydis58.62 KB
AutoriusGiedrė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA.Slavickienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pridetines vertes mokescio taikymo ypatumai privatiems poreikiams tenkinti ir reprezentacinems sanaudoms [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A.Slavickienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą