Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Mokesčiai>Mokesčiai (7)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokesčiai (7)

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Mokesčiai makroekonomikoje. Valstybės finansinė veikla. Mokesčių reikšmė ir būtinumas, funkcijos. Valstybės mokesčio sistema. Valstybės finansinės veiklos metodai ir formos. Multiplikatoriaus modelis. Mokesčiai makroekonomikoje. Lietuvos mokesčių bazė konkurencinga, tačiau spragų netrūksta. Lietuvos mokesčių sistema. Mokesčių administravimas. Mokesčių bazės problemos. Mokesčių bazės privalumai. Didžiausi mokesčiai Europos Sąjungoje (ES) – Prancūzijoje. Mokesčių bazė jau parengta narystei Europos Sąjungoje (ES). Mokesčių reformos politika. Išvados.

Ištrauka

Fiskalinė politika pagrįstai laikoma valstybės ekonominės politikos branduoliu ir jos galingiausiu įrankiu. Fiskalinė politika tiesiogiai įtakoja visuomeninių išteklių panaudojimą ir agreguotos paklausos lygį. Kartu su pinigų ir valiutos kurso politika ji sąlygoja valstybės skolos dydį, mokėjimų balanso rodiklius, infliacijos lygį ir ekonominį augimą. Sudėtinės fiskalinės politikos dalys (mokesčių, valstybės išlaidų politika, valstybės skolos valdymas) daro įtaką ekonominių agentų (gamintoju ir vartotojų) elgsenai, jų lūkesčiams ir planams. Fiskalinė politika turi įtakos pajamų ir turto perskirstymui visuomenėje. Labai dažnai didelis makroekonominis disbalansas, kiek išorinis, tiek ir vidinis, susiklosto dėl fiskalinio disbalanso, laiku nesukoreguoto fiskalinės politikos priemonių pagalba.
Audito bei konsultacijų kompanijos "Ernst&Young" bei žurnalo "Forbes" jau penkti metai paeiliui atliekami tyrimai rodo, jog Lietuva yra gana konkurencinga mokesčių naštos reitinge – iš 51 valstybės sąrašo mums teko 37 vieta – pozicijos geresnės nei Latvijos ar Estijos. Tačiau spragų mokesčių bazėje, teigia ekspertai, Lietuvoje netrūksta. Sąraše, kuriame valstybės surikiuojamos pagal įmonėms taikomą mokesčių krūvį, Lietuva surinko 97 taškus. Latvija rikiuojasi 32 vietoje (103,1 taško), o Estija – 27 vietoje (112 taškų).
Tad remiantis tyrimu, tarp trijų Baltijos valstybių mažiausia tenkanti mokesčių našta yra Lietuvoje, o žemiausi mokesčiai tarp dešimties ES valstybių kandidačių yra Kipre. Pasak Kęstučio Lisausko, "Ernst&Young Baltic" mokesčių skyriaus vadovo, tyrimo rezultatai rodo, jog Baltijos šalys, įskaitant Lietuvą, turi gana patrauklų suvestinį rodiklį. "To priežastys – šiek tiek mažesnis nei vidutinio dydžio PVM tarifas, pelno mokestis taip pat vienas iš žemiausių Europoje, o kai kurių reikšmingų mokesčių, pavyzdžiui, turto mokesčio, kol kas dar neturime",– komentavo p. Lisauskas, pabrėždamas, jog Lietuva, palyginti su šalimis kandidatėmis, turi gana gerą įmonių mokesčių bazę, tačiau ganėtinai prastą gyventojų apmokestinimo sistemą.
Šio referato tikslas – apibrėžti mokesčių svarbą makroekonmikoje, pristatyti Lietuvos mokesčių bazės privalumus ir trūkumus, palyginti ją su kaimyninių šalių mokesčių bazėmis bei apibrėžti mokesčių bazės kaitą Lietuvai integruojantis į ES. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-29
DalykasMokesčių kursinis darbas
KategorijaFinansai >  Mokesčiai
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis32.17 KB
Autoriusviktorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Čiegis
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokesciai (7) [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • R. Čiegis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą